dilluns, 21 de gener del 2013

Seguir portant el nen enganxat a tu...


Sort que abans que neixès l’Arnau em vaig assabentar que les motxilles per bebès convencionals no son bones pels nens, no respecten la forma de l’esquena i els subjecten per les seves parts… per més bolquer que portin tot el pes recau entre les cames. I sobretot quan els porten mirant cap a fora! Que la curvatura de l’esquena es contraria a la que haurien de tenir... i a vegades tenen masses estímuls tan petits!

Em van deixar un mocador elàstic i vaig anar a un taller una tarda quan l’Arnau tenia dos setmanes per saber com posar-lo. L’Alex va venir amb nosaltres, però al veure tantes mares amb tants nens, alguns plorant, altres enganxats a la teta i la calor que feia se’n va anar a esperar-nos al bar...
Queda ben agafat al teu cos i respecta molt la seva forma de granoteta de recent nascut. Sent el teu cor, la teva olor... a l’Arnau i a mi ens encantava i ens encanta anar així. 
Per anar pel carrer gairebé sempre va en el cotxet. Però sempre porto el portanadó a sobre per si el vull agafar una estona en braços.

Per casa el vaig utilitzar moltt, per fer la feina, el dinar... i era posar-lo i quedar-se adormit!!




11 mesos!
5 mesos i d'excursió!

A partir dels 5 mesos vaig canviar el mocador per la motxilla ergonòmica, on va totalment assegut i amb la curvatura d’esquena que els toca. La fem servir molt, encara ara que té quasi l’any! Llàstima que pesa molt i acabo amb l’esquena destrossada!

Ho heu de provar perquè per mi és genial portar el nen així.
Diuen que també va molt bé per als còlics.

Com que l’Arnau es un grandullón, i a sobre tinc els nens de l’escola que també els agafo molt en braços, tinc l’esquena tocada i vaig a fer-me massatges un cop al mes i a l’osteòpata... bé, a l’osteòpata hi anava! Ja que vaig anar a topar amb un que té un sentit de l’humor... estrany...    Estava jo allà estirada a la “camilla” amb calcetes i sostens, que ja et sents prou violenta i l’home m’agafa tota la “xixa” de la panxa amb la seva mà i em diu: això que és??? (seràs idiota, li hauria d'haver contestat, esquifit de merda!), en comptes d'això li vaig dir: fa 9 mesos que he parit. I em contesta: doncs fes exercici! Quan???? Com si tingués jo moltes hores lliures al dia...


No hi he tornat més!!!

4 comentaris:

  1. Quants tòpics... veus, això és una de les coses que estaria bé que sapiguessim els que no tenim nens abans de fer un regal... ;), ara ja ho sabem. Gràcies per a explicar-nos-ho, a partir d'ara a reglar mocadors i motxilles ergonòmiques.
    Que simpàtic l'osteopata... es nota que és home i no ha parit.
    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. És difícil però s'hauria de fer arribar a quantes més mares millor!! jo ho vaig saber a temps. Espero ajudar a més mares!

      Elimina
  2. Que guay! Esta super be que puguis explicar les alternatives i la millor opcio per cada etapa del nen... Encara hen recordo al arnau dins de la motxilla mes macu...

    Per cert osteopata sembla burro que pareixi ell home...

    ResponElimina
  3. Sí, a nosaltres aquesta informació ens va arribar tard... però bé, amb dos no és que tingués moltes oportunitats de dur-los penjats (tot i que sé que hi ha qui ho ha fet). Això de l'osteòpata no té nom!

    ResponElimina

Animeu-vos a dir la vostre!