dilluns, 4 de febrer del 2013

Se'm fa gran!

Aquesta nit passada l'Arnau ha dormit a la seva habitació!! I ha anat prou bé! 
Reconec que he tornat a passar la nit molt desvetllada pendent d'ell... sembla mentida que em faci tanta pensa que dormi solet a la seva habitació...

L'Alex roncant com si res, molt feliç ell per estar els dos sols... i jo amb un ull obert tota la nit!!
Vam decidir portar-lo ahir al matí perquè ara ja feia unes nits que només es despertava un cop a la nit perquè perdia el xumet! Aquest cop ni altaveus que petin tota la nit, ni càmeres ultrasons terrorífiques ;)
Això sí, ens hem aixecat un cop cada un! Quan li tocava a l'Alex patadeta i que s'aixeques també ell! El que passa és que com tenen aquest acord privat els nens amb els pares... no serveix gaire de res que s'aixequi ell... fins que no hi he anat jo no s'ha tornat a dormir!!

Com s'ho deuen fer els pares per enredar-los?! ;) O és que ho fem massa bé?? Que deu pensar l'Arnau? "vull la mama que em mima més i li prenc més el pel! Al papa no l'enredo tant".

Tinc un sentiment contradictori amb aquesta decisió. Per una part estic contenta i per l'altre com melancòlica... se'm fa gran!!!!! 


L'Alex sempre em diu: aquest nen és un mimat!! I que?? M'encanta mimar-lo!! És el que toca no? I penso que el mimo però no el consenteixo en tot! Hi ha uns límits i unes normes... poques de moment però hi son i li ensenyo a complir-les! Perquè no vull tenir un nen salvatget i que faci tot el que li doni la gana... vull un nen amb personalitat! i us asseguro que la té! Té molt clar el que vol i el que no vol i això m'apassiona d'ell! Tot i que a vegades m'he de girar per riure quan intento posar-me seria! Li queda una setmana per fer l'any i ja es fa entendre molt bé!  

I amb el menjar??? Ja vol menjar tot sol i encara que queda ell i tot el que l'envola ben pringat perquè no deixar-li fer? No dic que vull un nen autònom? Doncs a netejar s'ha dit després dels àpats! Jo se d'alguns que se'ls posen els pèls de punta quan ho veuen! Però a mi m'encanta veure'l gaudir tant! A de tocar el menjar amb les mans, l'ha de sentir, saber la temperatura, el tacte del menjar entre els dits... i així també estarà aprenent un munt de coses amb cada menjar diferent! (fred, calent, líquid, grumolls, sòlid, aspre, llefiscós...) l'experimentació amb el propi cos és la millor manera d'aprendre! no creieu?!

Què bo!!!!






0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Animeu-vos a dir la vostre!