dijous, 28 de març del 2013

Alguns consells molt útils ;)


SuperMamis, futures mamis, papis… entre tots a la pàgina de Facebook hem fet molta feina i ens hem ajudat amb els consells! 

Sou genials! Mil gràcies per dedicar una estoneta a contestar-nos!
He fet un recull d’algunes preguntes que han sortit!
(he tret noms per no molestar a ningú).

Sabeu o em recomaneu algun homeópata per girona o rodalies pel nen? Perquè estic cansada que estigui una setmana bo i una malalt... A veure si amb homeopatia agafa defenses pobret!! ;) Gràcies!!!! Mua!

- Jo tenía el nen cada dos per tres malalt i agafaba tots els virus mes estranys k podía agafar. Fa mes d'un any el Porto al naturopata i ara ha cambiat al 100%100. Si t'interesa et passo tlf
- A mi m'ha funcionat molt bé l'OSCILLOCOCINUM. És un medicament homeopàtic, que serveix per curar grips i refredats, xo a banda d'això augmentar defenses.. Es recomana prendre mig potet a la setmana de Setembre a Abril i si estan refredats una dosi al dia, mitja el matí i mitja el vespre durant 3 dies seguits. En Pol, fa 4 dies, tenia inici de bronquitis i ja me li volien enxufar Ventolín i Cortisona.. Vaig fer això juntament amb rentats nasals i amb tres dies el tenia perfecte. Això m'ho va explicar el pediatra que porta el meu fill a Sant Joan de Déu i confirmat per la meva amiga i farmacèutica de confiança. Espero haver-te ajudat...
- Farmacia xirgu del carrer santa clara
- Et passo l'adreça de la seva pàgina perquè hi pogueu donar un cop d'ull  . http://www.joanmorahomeopatia.com
Joan Mora Homeopatia
La historia del Dr. BENVENISTE, o el peligro de descubrir ciertos fenómenos que contradicen el paradigma científico dominante.
- Jo porto a la meva filla Núria de 8 mesos i mig amb un osteopata de Banyoles . No se si t'interessa aixo???? Es un crack el noi x no es el k demanes. Osteopata Jordi Casanova pots demanar informacio a: info@osteobanyoles.com esta a la Vila Olimpica d Banyoles. Si necessites telf t'enviare privat.
- Saveu cuan costa una consulta y suposo que la medicacio es apart veritat? Io el meu va estar durant dos mesos tmb molt malalt 3 otitis , bronkitis, molta febre, anginas etc una setmana bo i una dolent y et desesperes pero el principal problema esque em.dorm molt molt malament.... Ho he probat tot i no hi ha manera ja no se que fer y la seva pediatra em.diu que es normal.que ha de aprendre a dormir...dons jo no.ho veig normal...que creieu?
- Mare Jove i Moderna Hola!!La primera consulta sol ser d'uns 100e més o menys i les altres ja baixen, però depèn del lloc. I per lo de dormir... cada nen és un món! Poden ser moltes coses... pot ser que es quedi amb gana? o les dents, o que encara no es trobi bé del tot... les nits son molt dures si no descansem!
- Jo no he nat mai a consulta homeopata, q segurament et fan tractament +personalitzat, pq tampoc he tingut nen q emmalaltis sovint xo kuan ha calgut a moltes farmacies t'assessoren de medicaments homeopatics q pots donar x cada situacio i sempre mha nat mbe
- En Mora diuen que es molt bo i un altre homeopata i k tb es pediatra es el Dr. Lorido que te la consulta a plaça marques de camps, Girona centre
- Jo porto els nens amb l'agnes palou visita al cap sta clara a girona i te consulta privada homeopatia tambe
- Jo de de joan mora perque es client meu de la farmacia y envía a tothom a comprar allá.
- Jo Tb M'agradaria conèixer un bon Homeopata pediàtric a girona. I a girona tnim un bon osteopata francès q es diu hugh
- El meu nen tambe tenia problemes aixi i al final ha set problema de carnots i angines i l'han d'operar. Tambe el vaig portar pagant pero amb un pediatre molt conegut de Ripoll. De seguida va detactar el problema.
- jo porto amb en joan mora i genial també i vaig per mi i encantada! t'anirà genial muaaa

Algun consell per quan els surten les dents?
- Uffff!! L'Arnau s'ho passa malament tb amb les dents... Jo vaig comprar una crema a la farmacia que es una mica calmant i li poso a les nits! Xo el que li va millor son els mossegadors i el crostó de pà
- Ell de dia està bé, però a la nit li agafen uns atacs pobret... Tb li he posat aq gel. Ell fa les caques molt malament x les dents i li queda un culet ben vermell.

- Amb l'Abril vam provar amb homeopatia. Li vaig comprar un collaret fet de la soca d'un arbre que es diu sauc i es veu que al contacte amb la pell te propietats antiinflamatories. I li va anar genial.
- On es compra?
- Em sap greu pero no ho sé. Per l'Abril me'l va portar una amiga, pero suposo que allà on tinguin remeis homeopatics en tindran o sabran on trobar-los.
- proveu amb el chamodent q tmb es homopatia i ho venen a la farmacia. A la meva filla li ha anat genial!
- Què és? Un gel?
- No son unes pastilletes q es desfan amb aigua. es de concentrat de varies herbes.

A veure aquestes mamis; algun remei (per alleugir, no per curar) per la passa de la panxa? A part de begudes isotòniques (que no en vol) i de menjar quan i el que li vingui be?

- otra cosa k solian hacer las abuelas calentar una toalla cn la planxa y sin kemarle ponersela en la barriga
- Pues va genial el arroz con pollo o la papilla de arroz,pan y aceite de oliva,manzana..y nada de agua!! Todas las bebidas sin gas
- Agua de azahar o el que és el mateix en català aigua d'anaf. És natural i ho pots trobar a la farmacia o a l'arbolisteria, va molt i molt bé pel mal de panxa i passes intestinals. Espero que t'hagi servit:)
- També ni ha unes infusions que son de la blevit i son per aixó per el mal de panxa io li donaba a la meva filla i son molt bons
- Lo que va muy bien es comer pan tostado,pescado blanco,pollo,arroz con zanahoria,manzana al orno y plátano chafado o la manzana tb rallada nunca la fruta en trozos, se tolera mejor así.y si se hierve arroz el agua no tirarla y usarla para hacer papilla.ah!y sobretodo la leche sin lactosa y si come algún yogur que sea natural nunca de frutas.y sobre todo suero.
- Una cosa ke li va molt be es el colimil en farmacias es a base de hervas es Per. Colics pero en pasas le senta molt be
- Una pediatra una vegada em va dir que unes patates de bossa i una cola (sense cafeïna ni gas). Sujuro. No ho he provat mai.
- Osti! Jo tp ho haguès provat jeje!
- A nosaltres 2 càpsules d'ultralevura al matí i 2 al vespre i en poc més d'un dia tot fantàstic. És flora intestinal que es dona als nadons i és de farmàcia. El tractament complet és d'una setmana però no ens cal . A mi i tot m'ha ant bé. A part de canviar la llet per iogurts o llet sense lactosa xq amb el virus ens tornem tots temporalment intol.lerants a la lactosa! Sort!
- Sento no contestar abans però amb un nen malalt que vol mimos i un altre de dos anys que NO para quiet, no he pogut contestar abans. A mes m'he liat amb no se que (quan els tingui a dormir mirare que ha passat) ;-P.
- La ultralevura son probiotics (lactobasilus)?? L'aigua d'anaf em queda pendent. I per experiència propia, no crec en "dieta", quan et vingui be una cosa te la menges (el cos es molt intelligent), per exem. :ha vomitat les torrades i mes tard ha repetit de fuet. I tambe tinc lo de blevit digest (li encanta!)
- Gracies a tothom!!
- Saccharomyces boulardii
- Nosaltres començem avui amb la passa. Tota la nit vomitant i ara s'ha dormit estava rebentada. Un peto a totes les mares i pares.

Hola SuperMamis!! Necessitem consells! M'ha trucat una amiga preocupada perquè la seva filla de 18 mesos fa 3 dies que li fa unes rabietes molt grans... Plora, es tira per terra, fa cops...
- Jo li he dit que es normal... xo amb l'Arnau encara no m'hi he trobat i segur que com a mare preocupa molt i sap greu! Que feu quan us hi trobeu?! Gràcies!!! Bona nit a tothom! Muaaaa
- Jo tampoc m'he trobat,pero agraire consell per si en passa!!!!
- Lo millor es no fer-li cas ja que ho solen fer Per cridar la atenció.
- Jo quan fa alguna rabieta el deixo fer, no el miro i després ja se li passa
- Jo com a mare tampoc m'hi he trobat perquè el meu peque té 4 mesos xo si dels meus nebots, i quan fan alguna rabieta, els deixo, no fer-ni cas és el millor, els hi passa de seguida, fer com si no fessin res o com si no hi fossin i realment a mi em funciona, perquè si els hi dic alguna cosa encara ho fan més.
- Hola jo tinc dues nenes de 9 i de 4 i jo si que he passat per aixo. Quan es la primera vas molt perduda i estas desesperada pero normalment ( i parlo nomes de la meva experiencia) ho fan per cridar l.atencio veuen que fen aixo estem al 100% per elles i aixo es l.ho que volen . Se que costa pero s.ha de tenir paciencia i anar explicantli que aixo no es fa i sobretot no deixar de fer l.ho que estas fent quan faci les marranades

- Estic passant pel mateix amb el meu bb de 16 mesos i estic posant amb practica el consell de Lorena Berbel Montero i de moment costa pero es eficaç!!
- A mi m'ha funcionat passar d'ella ! Com mes cas li feia mes durava la rabieta! I passant la rabieta s'acaba en moments!
- Jove i Moderna Moltíssimes gràcies a totes! Va molt bé saber que no estem soles... fa sentir millor... petons!
- Jo estic sola amb els meus bessons de 4 anys desde que tens any i mig.... I quan m'hi he trobat a duo, els hi he dit dolçament: Quan acabis, la mama et farà cas i t'escoltarà pero mentres crides no t'entenc. I paren.
Quan eren bebes, cantava sense mirar-los i llestos. Em miraven amb cara de: -"que fa aquesta ara...-"
- es super normal, la meva ha fet 20 mesos i es la manera de intentar fer els q ells volen o simplement de demostrar que no estan be o tenen un mal dia o estan estressats...entenent la criatura i amb tranquil·litat es pot amb aixo i mes ho dic per experiència....si no hi ha un llibre de la rosa jove que esta molt be que es diu ni rabietas ni conflictos que bàsicament parla de entendre el nen...q nosaltees tambe tenim mal dies
- jo soc mare i yaya....es ben cert..que son rabietas..per crida l'atencio...i lo millor es lo que digueu..no ferlis cas ...i com qu'es cansan de cridar al final paren.....com mes els contempleu pitxo....son petits pero molt sabis....Mamis paciencia que segur que podreu....
- El meu petit ho fa molt...no puc controlar els nervis...a mi el pediatre mha reconanat que rl deixi desfogarse i quan es tranquilitzi no renyarlo.tot el contrari.mostrarli recolzament

- Jo quant m.agafa una rabieta la deixo sola que se li passi o l.agafo i la faig calmar amb el seu nino li recalco que si plora aixi el seu ninotet marxara....clar que de vegades les rabietes son bestials i m.estira els cabells i tot pero la manera de que se li passi es deixarla sola on agafa la rabieta..clar parlo del meu cas...cada nen o nena es un mont ...pero s,ha de dir que l.adriana te un geni de collons jejee!!! Ptns!! Dolors Nadal Calvet la meva mare ho te per ma avia de tres netes i mare de dos fills ..jo tambe era bastant rabiosa jajajaa,..!!
- Cada nen es un mon a mi si ke mo fa cada dia en algun moment volen espresarse i els i coste el millor es no atendre el k no ens agrade i atendre molt el ke ens agrada de ells
- Hola! Aixo de no fer-li cas es el millor remei pero despres quan pari de fer-la se li ha de felicitar per deixar-la de fer, li podem dir que molt be per estar mes tranquil/a que aixi m'agrada mes que estigui i coses aixi, pero el mes impprtant es posar-si a la seva altura.... ho dic perque yo ho he estudiat, el meu nen de 3 anys m'ho ha fet i ho ge posat en practica

- L'arnau divendres farà 17 mesos i fa cosa de una setmana que a començat amb les rabietes, intento no fer-li gaire cas, però es que el noi te un geni!!!!

Bon dia SuperMamis!!!! Algún remei casolà x la tos dels petitons a la nit?? La ceba partida ja li poso. ;) petons i bon dijous!!!

- te mocs? vull dir que si la tos es d mocs?
- a mi el que hem va molt be si te tos de mocs el xarop expectudhu es homeopàtic i hem va genial, i desprès una amiga hem va donar una tovalloleta que venen a la farmàcia i para farmàcia que es de eucaliptus l'hi poses a sota al coixi o a la barana, espero que et serveixi....
si alguna te algun remei casolà el posare en practica jajaja
- exectudhu! la farmacéutica ja t'explicara a les mames de la guarderia i a mi ens ha anat de fábula!!!!!!
- A mi m posaven una ceba tallada a l'habitacio, fa pudor pro manava molt b
- Aigua, mel i llimona!!! L'aigua no sigui calenta!!!
- Jo li poso un coixí sota el matalàs pq estigui més incorporat
- I a sobre del radiador una micona d'aigual amb alguna essencia tipus Eucalipto,algo aixi?? Ves a una herboristeria d'aquestes tenen molts remeis homeopatics.
- doncs saps què em posaven a mi?? tabac embolicat amb un mocador de roba i m'envoltaven el coll amb ell...remedios de la abuela..i sempre ens havia funcionat!!
- Vila una ceba tallada! "mano de santo!" no tos gairebé en tota la nit!
- Pues si es con mocos lo mejor es no cortarle la tos y que expulse los mocos y va muy bien el rinomer para que arranque la mucosidad de garganta y nariz y asi los saca cuando hace de "caquita" cuando la tos es con mocos mejor es no pararla porque si la paras y no lls expulsa le pueden ir a los bronquios. Mejor seria un mucolitico para sacar todos los mocos en el caso de quieras darle algo hay muchos en homeopatia! Saludos y animo!
- Yo creo q cada niño es un Mundo a parte ...pero si es verdad q todas las ideas son buenas. Yo al niño le doy un jarabe homeopático y a la niña no le funcionaba y le doy unas bolitas homeopaticas cuando es moco sulfur iodatum 9ch y si es tos seca pulsatilla 9ch.
- Jo tambe faig servir l'ExpectoDHU jarabe (es diu així) , tant es per tos seca com per tos productiva (amb mocs) i ens va molt be. El vicksvaporub es per grans però a hi han ungüents de plantes per nadons, (normalment son ecologis) li pots posar al pit, a l'esquena i a la planta dels peus.
- Mare Jove i Moderna Moltes gràcies a totes!! Ja tinc el xarop homeopàtic!!
- Tambe aniria molt be deixarli humificador tota nit a mes com ja te han recomanat el matalas una mica aixecat amb una tovalloleta grosa a sota
- Va be el xarop homeopàtic?es expectorant tambe?
- Diuen que sí! Jo el vaig comprar ja et diré si ens va bé a nosaltres!  mua
- Gracies wapa

2 comentaris:

  1. Hola guapa !! Molt bons consells !! Jo tb et diré q en el tema rabietes passar, fer-te la sorda... Q se la saben molt grossa!!! Enhorabona pel blog, no se com hi he arribat ... Pero es molt interessant i expliques coses molt boniques! Conec a l'àlex, poquet però la salutació mai falta!! Tb soc de girona, i tinc un nen de 27 mesos i un altre de 15 dies ! Jiji un petonarro

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies!!! Si que la saben ben grossa sí!! jeje! Petons!!

      Elimina

Animeu-vos a dir la vostre!