dijous, 14 de març del 2013

Trobada amb altres famílies!!

Aquesta tarda l'Arnau i jo hem anat a una trobada de famílies que ha preparat la Noemí des de Giromames!! Ha sigut genial compartir una estoneta amb altres mares, pares  i nens. Parlant d'experiències, dubtes i pors... 
Molt gratificant!

Un dels temes que han sortit és les visites post part. 

Abans que arribés el gran dia vaig dir a la meva mare que no l'avisaria fins que no estigués ja a l'habitació amb els meus homes i tranquils. Es va ben enfadar... Un cop va arribar el dia, no vaig poder fer-ho i li vaig anar comentant els progressos del part! És la meva mare, la meva amiga, la meva còmplice...

La veritat és que un cop vaig tenir a l'Arnau amb mi, tenia moltes ganes de presentar-lo a tots els meus amics més íntims i família! Volia que tothom el conegués! Les meves millors amigues i la meva germana és van emocionar! Els avis ja ni us ho explico... ;)
Aquestes petites visites són les que alegren encara més les estones a l'hospital i perquè tens la confiança  de dir-lis que marxin si estàs cansada o ja en tens prou. 

Desprès hi ha aquells moments que es col·lapsen, hi ha massa gent, fa calor, i no saps com fer per quedar-vos els tres sols. A sobre vas amb la teta fora, la mega compresa i els punts... 

I quan arribes a casa això no s'acaba... tota la gent que no ha vingut a l'hospital i s'ha aguantat per veure al nen, venen. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres... Dissabte i diumenge la família de fora, dilluns, dimarts... PROU!!!!! Vaig dir prou!! No podia més! Estava super feliç de que vingués gent a conèixer el meu petit príncep, però necessitava urgent temps per nosaltres, sols, a casa. 

Hem de tenir paciència amb aquests dies, perquè passen. Desprès ja ens anem adaptant tots, a casa, a les noves rutines, nous horaris, nova família! 

Comença un nou camí per descobrir ple de felicitat i nous reptes! ;)


https://www.facebook.com/marejoveimoderna


0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Animeu-vos a dir la vostre!