diumenge, 3 de març del 2013

Un any més!!

Ja ha passat un any més... avui en faig 29! I sóc feliç de fer-los i celebrar-los amb els meus homes!

Arriba una edat que el dia del teu aniversari penses: uffff que vella...! Però no és així! Em de pensar: uffff, puc celebrar un any més!!!

Fa pocs anys el meu pare va tenir leucèmia... per sort vam poder amb ella! Vam guanyar al càncer!!  Aquesta etapa de la meva vida em va fer canviar el pensament que tenia de quasi totes les coses! Com viure més el moment, el dia a dia... i gaudir més dels petits moments i dels petits detalls que la vida ens proporciona! No preocupar-te tan de les coses que no son imprescindibles... tonteries, penso ara! ;)

Però totes les coses que hem viscut ens fan ser qui som ara, així que no m'arrepenteixo de res. Sóc qui sóc, per tot el que he viscut! Intento ser bona amb la gent que m'estimo i estimar molt als que em rodegen! 

Bé, avui faig anys, i soc feliç!! Un any més estic viva, tinc salut i dos homes que m'estimen i els estimo molt! Tinc una família encantadora i uns amics que no són sang de la meva sang però també els considero part de la meva família! Tinc molta SORT de tenir a prop meu tota aquesta gent!!

Així que penso gaudir del diumenge i seguir sent feliç!




4 comentaris:

  1. Moltes felicitatsss!!!! Amb el teu comentari me sentit identificadaaa!!! El meu pare tambe fa uns anys k a superat el cancer.. i ara k tenim el meu peke amb nosaltres, nomes pensu k mes igual que passin els anys, k nomes vull disfrutar-los i k el meu pare disfruti tant com pugui del seu net!!!!!

    Feliç diumengee!!!


    Montse

    ResponElimina
  2. Felicitats, preciosa! Gaudeix del dia, de la setmana, del mes i de l'any... per part meva, encantada de poder celebrar-ho al teu costat! Muaaaaaaaa!

    ResponElimina
  3. Per molts anys guapa!! Disfruta molt de la familia. El meu pare no va poder guanyar la partida i no ha conegut en Biel.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oooohhh quin greu! Això del càncer és una bona merda! Jo no vaig coneixer a un dels meus avis també per càncer, però d'alguna manera l'he conegut i l'he estimat per les històries que sempre m'han explicat! Ànims i petons!!

      Elimina

Animeu-vos a dir la vostre!