dimarts, 2 d’abril del 2013

Moments molt dolços amb la millor companyia!! La Mona!

Aquest diumenge vam celebrar la segona mona de l'Arnau!!! 
Vinga a menjar xocolata!!! 

Quan va nàixer l'Arnau vaig tenir molt clar que tindria dos padrines! 

Dos de les persones més importants per mi, i que han marcat el meu camí... Hem crescut juntes en tots els sentits possibles! I des del primer dia han mimat a l'Arnau, l'han cuidat, fet riure, abraçat i consentit... 

Així que a la meva germana i amiga Rut, i a la meva amiga i germana Carmeta, els vam demanar si volien ser les padrinetes del nostre petit príncep!

Les dos van plorar de l'emoció! Va ser un moment molt màgic!




Els quadres amb fotos els hi vam fer per demanar-lis si volien ser les padrines de l'Arnau! I ells sense saber-ho ja li havien comprat una super mona del barça!!!!

Son les més millors!!! El fan molt feliç sempre!







Aquest any! L'Arnau sí que ha gaudit amb la mona!! Li ha encantat la xocolata! Només feia que xupar els peus dels ninos que tenien xoco!!!! ;)

La Rut no hi era i l'hem trobat a faltar... 


Mireu quin SUPER OU!!!

Carme!!! Rut!!! 
Us estimem amb bogeria!!!!!!!!!!!!!

2 comentaris:

  1. Quina emoció... des del primer minut en el que vam sapiguer que portaves a l'Arnau a dins l'hem estimat. És un honor ser una de les padrines i compartir-ho amb la Ruth. El mimarem i el consentirem sempre perquè només porta 1 any a la nostra vida i ja ens ha omplert de felicitat en infinitat de moments.
    Per cert, el quadre que ens vau regalar per a fer-nos saber que seriem les seves padrines és percios i una molt bona idea. Jo el tinc penjat a la meva habitació, cada mati quan m'aixeco el veig i em treu un somriure.
    Us estimo molt. Petonets!!!

    ResponElimina
  2. Que bonic! I quina gana m'ha fet venir!

    ResponElimina

Animeu-vos a dir la vostre!