dissabte, 13 d’abril del 2013

SÚPERMamis???? I el següent, també!!!

L'altre nit, mentre estava asseguda a l'habitació de l'Arnau fent-li companyia a les 4h de la matinada, pensava... Som SUPERamis i més!! 

SUPER mamis!!!! Amb majúscules sí! Perquè desprès de passar-nos nits i nits i més nits sense dormir gaire... ens aixequem al matí amb unes ulleres que t'arriben als peus, amb mal d'esquena i pensant: moriré de son!!!

Però...

Ens arreglem, fem un cafè carregat súper ràpid i cap a la feina! Amb bona cara això sí, i un somriure d'orella a orella quan arribes a la feina!

Jo treballo amb nens, així que a sobre he d'estar a tope d'energia... i quan arribo a casa al migdia per recollir al meu petit príncep que està amb la iaia, he de seguir amb el somriure d'orella a orella i a tope d'energia per:

Jugar, passejar anar al parc, tornar a casa, preparar sopar, preparar banyera, banyar-lo deixant tot ple d'aigua de les esquitxades, posar-li cremeta pel cos, posar pijama, donar sopar, preparar el teu sopar i sopar, posar-lo a dormir... i encara queda tot el pis per anar fent...

Quan ja has acabat tooooooooot, l'energia està a -0... 

Almenys jo vaig de seguida a dormir perquè no se quina nit m'espera... per si les mosques intento anar-hi aviat per poder descansar una mica! 

Amb tot això que us he explicat i que us deu passar a totes... no creieu que som molt més que SÚPERmamis??? ;)

Jo soc afortunada perquè m'encanten els nens, m'encanta la meva feina i m'encanta passar les hores amb el meu petit príncep, per això, tot i estar esgotada molts dies sóc molt feliç!!! 

Gaudeixo de la meva vida tot i que em queixi que dormo poc!!! ;)






3 comentaris:

  1. I el pare del teu nen? Que no fa res? Vius sola? Es que expliques les coses com si nomès et fessis càrrec tú del nen y de la casa...

    ResponElimina
  2. Hola Sara!! Si pobret! Quan pot esta molt amb nosaltres i fa feina d casa! Però és fotograf automom, i per sort té molta feina i es passa moltes hores treballant!
    Si mires el primer post k vaig fer al febrer ho ecplico ;)

    ResponElimina
  3. Ja ho pots ben dir! Jo mai hauria pensat q tingués tanta energia!! Des que va néixer el xic els meus dies són de "non-stop". Arribo feta caldo a la nit i, quan penses que ja no pots més, encara ets capaç de sobreviure a una altra nit de despertars!! Aissss..,

    ResponElimina

Animeu-vos a dir la vostre!