dimarts, 9 d’abril del 2013

Una necessitat Bàsica per la meva existència... DORMIR! ;)

Quina línia més fina hi ha en els límits
 que volem marcar als 
nostres fills oi?? 
En quin moment del camí se'ns
escapa de les mans??


Portàvem unes quantes nits sense dormir perquè l'Arnau no feia ni el mínim esforç per buscar el seu xumet... quan no el perdia somicava i l'Alex o jo (un cop cada un) ens aixecàvem corrents a posar-li... Hi ha nits que ens hem aixecat sis cops cada un fins ja no poder més i portar-lo al nostre llit per poder dormir tots... però dormir, dormir... Només dorm el nen! Perquè amb lo petit que és ocupa gairebé tot el centre del llit, i el papa i jo en un raconet els dos sense moure'ns gaire...

A mi m'encanta que de tan en tan dormi al meu llit, però cada nit no puc perquè em fa molt mal l'esquena.

Vam decidir que no podíem seguir amb aquest ritme a les nits... 

Així que em vaig passar gairebé tota la nit asseguda al costat de la cuna de l'Arnau sense agafar-lo. Per molt enfadat que estava i rondinés o plorés... no el vaig agafar. 

Al escriure-ho em sento molt mala mare, però ho havia de fer per poder tenir unes nits més tranquil·les. 

No el vaig agafar! Però el vaig acaronar, cantar, parlar, agafar la maneta... que sabés que jo hi era.

No se si ha sigut casualitat o no, però aquesta nit passada ha dormit super bé tota la nit. Dos cops a somicat una miqueta, però dos segons més tard ja s'havia adormit de nou sol.

Això vol dir, que és molt llest i ha captat el missatge de la nit anterior... Sí!
Són molt llestos aquests petits de la casa i de seguida ens prenen el pèl! 
Tot i com ja sabeu, m'encanta que em prengui el pèl, però les nits em superen... i necessito dormir una mica! Sí, soc una marmota... que hi farem! 

Mentre estava fent companyia al meu petit príncep pensava quan se m'havia escapat de les mans aquesta situació del dormir?!  ;)





5 comentaris:

  1. Per a mi dormir era importantíssim...bé, encara ho és però ja no m'ho puc permetre. Tinc un nen de 6 mesos q es desperta moltes vegades a la nit, i tot i q fem collit, jo dormo a fases d 2 hores. És esgotador!! Ja veus q sé de q parles i t'entenc. Em consolo pensant q tard o d'hora es farà més gran, i dormirà més...
    No crec q se t'hagi escapat res de les mans, ni q el teu fill et prengui el pél. El son és un procés maduratiu i l'únic q podem fer es tenir paciència i estar amb ells!!
    Änims!

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies per la resposta! A mi tb m'ajuda veure que no soc l'única! ;) abraçades!!

    ResponElimina
  3. Bones,

    La meva peque te 9 mesos i mig i encara no ha dormit cap nit del tiron... sempre es desperta unes 3-4 vegades i haig d'anar a la seva habitació per ajudar-la a dormir... no sap adormir-se sola i aixo fa que em necessiti cada vegada que es desperta... es molt dur i jo tmbé crec, igual que la Anaïs, que de m'ha escapat de les mans, que m'ha pres i jo me deixat pendre el pel... no he volgut mai que plores massa i sempre le agafat a coll... i aquesta es la conseqüència... Jo tmb estic pensant a fer lo mateix que tu Anaïs i pasar una nit dura amb ella però sense agafar-la però te tanta mala llet que uff fot uns crits que tots els veins ens escolten!! jajaja per mala sort, ella no dorm ni al nostre llit, no vol!!! aixxxx en fi, es veritat que ajuda i consola veure que no ets la única que no dorm... per cert, quan te el teu petit Anaïs?


    Thaïs

    ResponElimina
  4. Si! Hem de buscar un equilibri que tots sortim beneficiats... Xq sino descansem a les nits... Anem arrossegant-nos de dia... ;)
    Jo ho vaig passar malament al fer-ho però ara estic contenta xq tots descansem més!! Ell també, ja que dorm més hores seguides!
    Ànim

    ResponElimina

Animeu-vos a dir la vostre!