dimecres, 26 de juny del 2013

Per fi dormim!!!!!!!!!! EL secret????

Hola a tothom!! Supermamis, superpapis i futures ;)

L'altre dia un amic que serà papi d'aquí a uns mesos em va dir que ara es llegia el meu blog cada dia encara que només em dirigís a les mamis.... així que ara em dirigeixo també a ell i a tots els que us volgueu passar per aquí! 

Fa dos setmanes estava desesperada perquè l'Arnau es despertava moooooooolts cops a la nit (plorant adormit, perquè perdia el xumet o a saber...) i vaig decidir provar de posar-li ja el llit gran. 
Per sortir del pas vam posar el meu de quan era jove a veure com anàvem. Si més no, em podria estirar amb ell i no haver d'estar asseguda a terra al costat de la cuna posant la mà entre els barrots com podia. 
Ens van deixar una barrera de protecció perquè no caigui. 

I............... ha sigut tot un èxit!!!!!! 

La primera nit la va dormir sencera!!!!!!! I sense comptar amb els dies que ha estat malalt, hi dorm molt bé! Com a molt somiqueja un o dos cops. O sigui que hem passat d'aixecar-nos 8-10 cops a la nit a 1-2!! O CAP!! 

Potser és perquè té molt més espai per moure's o perquè no es sent tan enclaustrat. La qüestió és que m'han millorat les nits!! I com em puc estirar còmodament amb ell si es desperta... GENIAL!

No us ho havia explicat abans perquè volia deixar passar uns dies a veure com anàvem. 


ESPERO QUE AVIAT TROBEU EL VOSTRE "SECRET" PER DORMIR.



www.facebook.com/marejoveimoderna

2 comentaris:

  1. Ostres quina enveja!! el meu continua despertant-se mil vegades i anem morts! També és cert que el meu xic és mes petit que l'Arnau, perquè ara farà 9 mesos.
    Ara com ara la única opció de supervivència és el collit i el llitet en sidecar al costat del nostre. I teta i més teta, que és amb el què s'adorm més ràpid.
    Tindrem paciència. Suposo que també ens arribarà el dia! ;-)

    ResponElimina
  2. Siiii Supervivència per descansar una mica.. ;)

    JA veuras que poc a poc tot arriba! Ànims!!!! mua

    ResponElimina

Animeu-vos a dir la vostre!