dimarts, 4 de juny del 2013

Podem amb tot i més!! però ho hem de fer tot i més??????

Fa sis mesos vaig començar a escriure el blog... El primer post em vaig desfogar! Recordo que l'Alex em va dir entre somriures i una mica indignat: m'has humiliat públicament! Jo li vaig contestar que quasi no s'ho llegiria ningú... però pobre, vaig tenir moltes visites aquell dia! No m'ho esperava! 

Tot i que no vaig dir cap mentida... segueixo pensant el mateix... segueixo lluitant perquè la feina de ser pares sigui un camí compartit, a mitges. I sí, em queixo molt per aconseguir-ho... L'Alex diu que soc una "mandona" i té tooooota la raó... però si no li "mano" poques vegades surt d'ell voluntàriament...

Crec que encara mai l'he sentit per iniciativa pròpia: vaig a banyar al nen! I no parlem de fer-li el sopar o el dinar... 

Molts dies li pregunto que prefereix fer, si banyar al nen o preparar el sopar? El deixo triar... he que soc bona?! Ell tria però fa alguna cosa! I no serveix la resposta de cap de les dues!!!! Encara que ho provi a vegades! Amb la mirada pago ;)

SUPERMAMIS!!!! Nos us rendiu, que ells també poden fer-ho i en saben molt! Només els cal confiança i que no ens prenguin el pèl! 

Que les caques son dels seus fills i no fan vomitar, per més pudor que facin. Que si se'ls ha d'aspirar els mocs, no passa res, no se'ls mengen perque hi ha una espongeta que no deixa passar els mocs! Que si el nen plora perquè vol la mama doncs que el consolin i l'aconsegueixin dormir ells. En fí... que us he d'explicar! Que amb l'excusa, em fa molt de fàstic, no ho suporto i vol la mama... se la saben tots molt llarga!

Som mares joves i modernes! Així que demostrem-ho! 
Podem amb tot i més!!! 
Però no tenim perquè fer-ho tot i més!



www.facebook.com/marejoveimoderna?ref=hl

2 comentaris:

  1. Jajaja pobre Alex... La veritat q jo he posat algo del meu home i tb s'ha mig mosquejat... Pero a vegades tampoc s'ha d profunditzar en detalls, perque tota la intenció es bona i aixo no te limits... I hi ha mes d'un q d'aixo se'n por aprofitar.... Ni aqui existeix la lliure expressió lamentablement...
    Tant d bo la meva mirada tingués tant d'èxit com la teva perque em fes cascjajaja
    Petons

    ResponElimina
  2. No només penso que les tasques han de ser compartides, sino que a més, crec que és molt bo pels nens que cadascú de la parella faci les coses com li surten, així els nens hi surten guanyant ja que amb el papa fan tal cosa i amb la mama tal altra. I així amb tots dos creen moments especials i diferents.

    ResponElimina

Animeu-vos a dir la vostre!