dilluns, 10 de juny del 2013

Un matí de primavera a la platja!

Ahir va ser un matí genial a la platja.

El papa va anar a fer fotos a una futura supermami i l'Arnau i jo el vam acompanyar...

Imagineu-vos com anàvem de carregats!! COM MULES!! El papa amb la càmera, objectius, etc. Més: la bossa de platja amb la tovallola gran i les cremetes, la bossa del peque amb mudes de recanvi, bolquers, tovallotetes, aigua, el gorro...; la bossa de les joguines amb pilotes, galleda, pala... i sense oblidar-nos el para-sol!!! I encara no ha començat l'estiu... uffff!! El que ens espera ;)

Ja vam fer esport, ja! Perquè portar el cotxet arrossegant per la sorra de la platja... tela marinera com costa!!!!

Vam estar jugant amb la sorra humida molta estona. Al començament li va fer una mica de fàstic i es mirava les mans. 



De seguida va jugar molt! I jo també!! Li vaig estar fent castells a la vora de l'aigua, i ell els destrossava i reia molt. Em tirava la pilota a l'aigua i al·lucinava quan les petites onades la tornaven cap a nosaltres...

També vam posar els peus a l'aigua tot i que estava congelada no, el següent!! 

Vaig poder estrenar les sandàlies, biquini,pantalons de l'Arnau. Gaudir del paisatge, relaxar-nos, juga, riure... 

COSTA BRAVA



Ens ho vam passar molt bé! Hi havia súper poca gent i molta calma, feia un vent molt suau i un sol perfecte, calor però s'hi estava bé. Molt a gust!

Volem repetir aviat!!!! 







3 comentaris:

  1. Q xuli!! jo ja ho tinc tot preparat per anar-hi, nomes falta que acabi de fer bon temps!
    Ja pateixo nomes de pensar en tots els trastos que haurem de carregar... bfff! ajajajaj

    ResponElimina
  2. Siiii! Jaja! Que faci ja temps de platgeta!!! I ànims amb les bosses! Agafeu lo just! O sigui tot! Jajaja mua

    ResponElimina
  3. La platja és fantàstica amb els nens: el sol a la pell, el contrast amb l'aigua i l'enorme quantitat de sorra per a jugar i buscar-hi tresors. Quines ganes de tornar-hi malgrat les carregamentes que hi hem de dur!

    ResponElimina

Animeu-vos a dir la vostre!