diumenge, 23 de juny del 2013

Valors "autèntics"...

Un dia mentre passejava pel poble vaig trobar un escrit que em va agradar molt i em va robar un somriure pensant: Quina gran veritat!! I avui he tornat a passar pel davant i he fet la foto posant-hi a l'Arnau.




He pensat que és un valor que vull que aprengui el meu petit príncep. La perfecció és molt relativa... el que és perfecte per tu no ho ha de ser per mi.
Però si ha de ser autèntic. Ser ell mateix, sense molta por al que pensin els altres. Però poc a poc... algun dia ja arribaran aquestes converses. ;)

De moment el que vull que sàpiga és que sempre estarem al seu costat per ajudar-lo en tot el que poguem, donant-li consells però deixant que prengui les seves decisions. Crec que això serà molt difícil com a mare. Hauré d'aprendre a deixar que s'ensopegui ell sol... Perquè els meus errors no tenen perquè ser els seus també. 


Sobretot que sempre, sempre, sempre estaré al seu costat. De moment sempre que puc hi soc present. Juguem junts, cantem, ballem, mirem contes, fem construccions... i encara el dormim entre els nostres braços.







0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Animeu-vos a dir la vostre!