divendres, 30 d’agost del 2013

Súper-Vacances!!!!!!!!!!!

Que dur és tornar de les vacances... desfer maletes, rentadores, assecadores, guardar-ho tot... 

Tinc depressió post-vacances!!!!!!!!

Dilluns ja començo a treballar i trobaré moltíssim a faltar al meu petit príncep! Vull més vacances!!!! ;) Però tenim sort que hem pogut estar un mes junts.

Feia més de 10 anys que no anava de camping i ja no recordava lo bé que s'hi està. Pels nens és genial, 100% recomanable. 
Fan vida a l'aire lliure, tenen més llibertat, la piscina i la platja a 30 segons... Veia als nens i nenes amb bicis, patinets i sempre amb cara de felicitat. 

En el càmping que hem estat cada dia feien tallers per nens, aquagym i minidisco amb animació pels peques.

Ens ho hem passat súper bé els tres junts! 

Cada dia quan l'Arnau ha fet la migdiada he pogut llegir una mica, si feia sol a la piscina i si no a sota el porxo del bungalow. Era el meu moment relax!
Hem fet de tot ja que el temps també a variat molt i el sol no ens ha acompanyat cada dia...

L'únic "inconvenient" el papa ha dormit al sofà llit i l'Arnau i jo al llit de matrimoni... pobre papi!! ;)




















El que més m'ha agradat del càmping és la piscina de petits, es va fent fonda a poc a poc i poden jugar amb l'aigua pels turmells o entrar fins a dins que els cobreix més... asseure's a jugar a la piscina... sigui com sigui, son ells que decideixen quan mullar-se sencers o no. L'Arnau no volia sortir mai i s'ho ha passat genial. 









Va ser una odissea marxar de casa amb tots els trastos... amb il·lusió... però la tornada amb tooooots els trastos és molt dura, tornar a posar tot al seu lloc mentre a fora fa un sol espaterrant!!! :( 

Ànims a totes les que esteu com jo o les que ja heu començat a treballar!!!

Supermamis!!!!

Si em voleu votar als Premis Bloc de Catalunya a www.stic.cat, us registreu i em trobareu a l'apartat de micel·lània/personals. Mil gràcies! 

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Animeu-vos a dir la vostre!