dilluns, 5 d’agost del 2013

Vacances començades amb el peu esquerra!

Tot l'any esperant el mes de vacances per començar-lo amb el peu esquerra!!!! 
El primer dia de vacances el petit príncep es desperta amb febre... ha estat tres nits i dies entre 39-40 graus, li anava baixant i pujant... otitis i faringitis... Dormint molt poc a les nits...

Així que els quatre primers dies de vacances aïllats a casa... i avui està millor però tampoc per anar a la platja o a la piscina amb aquesta calor insoportable... 

Pensava: S'ha de posar malalt quan començo vacances?!?! 
Però per altre banda, millor perquè anar a treballar havent dormit tres hores (no seguides), és mooooolt dur.

Així que això ja comença a assemblar-se més a les vacances! Almenys hem pogut anar a l'espai a passejar. I gastar... ;)

El papa treballa molt aquets dies i estarem solets el peque i jo, però s'ha reservat una setmana per nosaltres en exclusiva i anirem de càmping!! ;)

Ens recomaneu llocs per anar a passar el dia ara a l'estiu??

Tinc ganes d'anar al Aquàrium de Barcelona, a les platges més boniques de la costa brava, a fer algun camí de ronda, a visitar el casc antic de Pals o Peratallada... i piscina i més piscina que està al costat de casa i és més còmode!

Jugant amb la sorra, banyant-nos i fent el pallasso... ;)


Ara aprofitaré que l'Arnau fa la migdiada per fer-la jo també! ;)

Mares joves i modernes, BON ESTIU!!!!!

Si em voleu votar als Premis Bloc de Catalunya a www.stic.cat, us registreu i em trobareu a l'apartat de micel·lània/personals. Mil gràcies!

















0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Animeu-vos a dir la vostre!