diumenge, 1 de setembre del 2013

Lo bo s'acaba... ;)

Aixxxxx com tot lo bo...
les vacances s'acaben!!!!!!!! 
Nooooooooooo! No vull... Quina depre...

Com a tothom suposo, m'encanten les vacances!! M'encanta passar els dies amb el meu petit príncep.

Les vam començar amb mal peu perquè es va posar malalt, però les hem acabat genial. 
Desprès d'estar un més quasi les 24 hores del dia junts, i la última setmana no ens hem separat ni per dormir al càmping... demà a treballar... i la setmana que ve, ell a l'escola bressol!!!

Sí, per primer cop anirà a l'escola bressol separant-se del seu context habitual, amb altres nens amb qui compartir les joguines i una mestra també desconeguda. Sé que quan estigui adaptat s'ho passarà genial i serà molt feliç... però els primers dies l'adaptació és molt dura. 

Ho dic per experiència. Cada setembre acullo a l'escola a nens que per primer cop es separen dels pares, avies... és molt dur per a tots plegats. Hi ha que potser a l'escola no ploren gaire o gens i estan reprimits. Però és a casa on estan "insuportables", no poden perdre a la mare de vista ni un segon, ploren per tot... altres es passen moltíssima estona plorant i es deixen consolar i d'altres no volen ni que t'apropis a ells... cada nen és un món i reaccionen als canvis de manera diferent. 

El que estic vivint aquest any és molt diferent com a mare. Si em pregunten: estàs preparada perquè l'Arnau comenci? La resposta és NO. Però tinc moltes ganes que hi vagi. 

Ni tan sols el podré acompanyar en aquest procés tan important de la seva vida perquè estaré a la meva escola consolant altres nens. Així que serà el papi el que faci l'adaptació amb ell.

M'encanta la meva feina. Així que tot i la depressió que tinc per haver acabat les vacances puc estar contenta amb el que faig. I tinc moltes ganes de veure els meus petits genis de l'any passat que en dos mesos hauran canviat molt!!

BON SETEMBRE A TOTHOM!!! 

AVUI ÉS L'ÚLTIM DIA!!!

Si em voleu votar als Premis Bloc de Catalunya a www.stic.cat, us registreu i em trobareu a l'apartat de micel·lània/personals. Mil gràcies!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Animeu-vos a dir la vostre!